Згідно дослідженню, проведеному дослідницькою групою Romir за замовленням PricewaterhouseCoopers в жовтні 2010 року, ринок інтернет-торгівлі одягом стає одним з лідерів по збільшенню сектора онлайн-продаж — майже 85% опитаних планують в 2011 році збільшити витрати на покупку одягу і взуття через інтернет. Ретельний аналіз російських інтернет-магазинів одягу показав, що в мережі в основному популярний жіночий одяг. Відзначимо, що саме в цьому сегменті торгівлі можна спостерігати різноманітність підходів до позиціювання, сервісу і асортименту інтернет-магазинів.

Так який жіночий одяг і де можна купити його в мережі сьогодні? Який інтернет-магазин вибрати, аби покупка була легкою, приємною і зручною? Яка гарантія якості товару і швидкості доставки? Аби відповісти на ці питання, треба чітко розуміти, що і у кого ви купуєте. Що ховається за красивим логотипом і сайтом інтернет-магазина. Ця стаття — огляд ключових типів інтернет-магазинів жіночого одягу, що сформувалися на сьогодні в Рунеті і Укрнеті.

Інтернет-магазин жіночого одягу

Інтернет-«стоки» західних брендів

По-перше, виділимо найпомітніші і найпопулярніші інтернет-магазини жіночого одягу серед покупців: интернет-«стоки» західних брендів. Найбільш відомі сайти, що пропонують продажі «стоків», — це www.boutique.ru і www.kupi-vip.ru. В цих магазинах різний підхід. Перший працює в співпраці з найбільшим інтернет-гігантом www.ozon.ru. Асортимент пропонованого одягу і взуття — жіночий, чоловічий, дитячий одяг, парфюмерія, товари для дому — продається все. Ціновий сегмент — «вище середнього», в середньому ціни вагаються від 9000 руб. за блузи до 280 000 за шуби. Товари відомих брендів представлені разом з маловідомими марками з Італії, Таїланду, Індії. З переваг — можливість переглянути товари в різних ракурсах і деталях, зручна оплата товару готівкою і за допомогою банківських карт або електронних грошей. З недоліків — не на всі товари є розмірний ряд, відсутній індивідуальний підхід, тобто замовити вподобану модель в іншому розмірі неможливо.

Найвідоміший інтернет-магазин жіночого одягу www.kupi-vip.ru організований за типом закритого клубу, організуючого розпродажі в мережі. Для того, щоб здійснювати покупки на цьому сайті, необхідно спочатку зареєструватися. Членові клубу щодня приходитиме розсилка з оголошенням активних акцій, в яких можна взяти участь. В середньому кожна акція триває 2-3 дні. Пропонуються не лише західні марки, але і російські, такі як MAXCHERNITSOV і ulimichico. Ціновий сегмент дуже широкий — від дешевих майок за 600 руб. до дублянок за 200 000 руб.

Переваги магазина — зручне представлення моделей, багато варіантів оплати. Недоліки — такі ж, як і в www.boutique.ru: обмежений розмірний ряд і кількість товару, відсутність можливості планування покупки, адже так часто на красиву річ нам треба «накопити, аби купити».

Ці варіанти онлайн-шопінга розраховані на певний сегмент покупців, готових перелопатити гори непотрібного у пошуках «діаманта». Проте ефект змагання, властивий такій торгівлі, має привабливість і перспективи розвитку. Тут дійсно можна знайти зовсім недорогі фірмові моделі.

Інтернет-магазин одягу російських дизайнерів

Другий цікавий сегмент, що склався в онлайн-торгівлі одягом, — продаж одягу російських дизайнерів. Тут лідером є інтернет-магазин жіночого одягу www.boutique-online.ru, у якому продаються більшість провідних російських дизайнерів. Це учасники Тижня Російської Моди і Тижня Моди в Москві: Даша Разуміхина, Таша Строга, Ольга Деффі, «Дві зірвані башти» та інші. Упор в асортименті зроблений на жіночий одяг — плаття, блузи, топи, спідниці, вечірній одяг. Недавно ресурс змінив цінову політику — тепер близько 50% асортименту представлено в ціновому сегменті менше 6000 руб. Ціни на топи від 420 руб, на плаття — від 1710 крб. З переваг — індивідуальний підхід, до клієнтів в Москві виїжджає менеджер-стиліст, який «веде» клієнта, підбирає моделі по фігурі і стилю. Можуть привезти декілька розмірів на вибір, зшити по індивідуальному ескізу на замовлення. Окремо пропонуються послуги стиліста, який підбере гардероб, зачіску, аксесуари. З недоліків — мало варіантів оплати: лише готівка кур’єрові або по квитанції.

Також відзначимо інтернет-магазини одягу російських модельєрів www.elitdress.ru і modelery.ru, вони обоє з’явилися набагато пізніше www.boutique-online.ru і мають схожий асортимент і доставку. З недоліків — мало фотографій кожної моделі, немає гарантії наявності товарів.

Монобрендові інтернет-магазини жіночого одягу західних компанії

Третій дуже великий сегмент, представлений в Інтернеті, — продаж монобрендового одягу західними компаніями. Лідери напряму — www.otto.ru і www.bonprix.ru. Ціни в цих магазинах вагаються в межах 1500-4000 руб. У www.otto.ru онлайн-торгівля підкріплена ще і продажем через каталог. Точніше, вона історично виросла з каталожного продажу. Що приємно в цих магазинах — привабливі ціни, є повний розмірний ряд, різні варіанти кольорів. Недоліки — відправка лише поштою. Доставка може бути понад три тижні, основний спосіб оплати — післяоплата.

Інтернет-магазин торгівельної мережі

Самий малорозвинений на сьогоднішній день сегмент торгівлі одягом через інтернет — це сайти торгівельних мереж, таких як www.sela.ru. Для них онлайн-продаж є побічним бізнесом, але в останній рік і цей сегмент отримав розвиток, мабуть, мережа стали приділяти більше уваги онлайн-торгівлі у зв’язку з падінням продажів в торгівельних центрах.

Отже, якщо аналізувати ринок інтернет-магазинів жіночого одягу, то можна констатувати, що у нього великі перспективи. Причому найближчим часом ми побачимо появу нових сегментів. З приходом до Росії e-bay можна чекати, наприклад, поступового розвитку торгівлі «з рук в руки», приватних продажів. Можливо, з’являться різні варіанти мережевих аукціонів, інтерактивні сайти з представленням товару в 3D. А з виходом з кризи є надія, що інтернет-продажі активніше прийдуть і в регіони, доля продажів в яких доки складає 20% від онлайн-торгівлі російської столиці.

Помилки при виборі одягу: відео

(Visited 121 times, 1 visits today)

Статті на тему